תהליך ומסלולים
אותו היחס, השרות והתהליך, מסלולים שונים
מסלול ריטיינר
מסלול על בסיס הצלחה
משרדנו פועל על פי מודל עסקי מוכח למינוף עסקים בתקשורת.
המודל, שתוצאותיו ניתנות למדידה כבר בשלבים מוקדמים של העבודה המשותפת, מושתת על שלושת הממ"ים: מיפוי, מיצוב ומינוף.
זו הדרך שלנו לתפור עבורכם את החליפה העסקית-תקשורתית ההולמת את מידותיכם. בואו קצת נרחיב על כל מ"מ בנפרד
מיפוי
נערוך תחקיר מקיף ויסודי בשני ערוצים: העסק שלכם והמתחרים שלכם.
המטרה : מיפוי העסק שלכם ובידולו מאחרים, הגדרת קהל היעד הצרכים שלכם
וגיבוש תפיסה תקשורתית שתביא למינוף ולהצלחת המותג.
מיצוב
נתמקד בפיתוח המוניטין שלכם כמותג, בהתאם לחזון העסקי שעומד מאחוריו.
נגבש אסטרטגיה תקשורתית, נקבע מסרים למיצוב אופטימלי תוך התאמתם לקהל ממוקד.
מינוף
נגביר ונמנף את הנוכחות שלכם בתקשורת. ניזום אייטמים ונפיץ במדיה. במילים אחרות: אתם תמשיכו לעשות את הדברים הטובים שאתם עושים, ואנחנו נדאג ליידע בכך את אמצעי התקשורת. כך גם נוציא את הסיפורים שמאחורי המותג וניזום ידיעות תקשורתיות שמעצימות ומחזקות את הארגון בתודעה הציבורית. נבחר ונחדד את המסרים ונכין אותכם להופעות בתקשורת. בעזרת גוגל אנליטיקס נמדוד את האפקטיביות של החשיפה.
יחסי ציבור
במסלול ריטיינר
המסלול ללקוחות שרוצים:
- שירות וליווי לטווח ארוך
- בניית אסטרטגיה תקשורתית
- חשיפות ופרסומים בהתאם ולאורך זמן
יחסי ציבור
במסלול על בסיס הצלחה
המסלול ללקוחות שרוצים:
- פרויקטים קצרי טווח
- תוצאות מהירות
- עלות השירות תשולם אך ורק לאחר הפרסום בפועל