תהליך ומסלולים

אותו היחס, השרות והתהליך, מסלולים שונים

מסלול ריטיינר
מסלול על בסיס הצלחה

משרדנו פועל על פי מודל עסקי מוכח למינוף עסקים בתקשורת.
המודל, שתוצאותיו ניתנות למדידה כבר בשלבים מוקדמים של העבודה המשותפת, מושתת על שלושת הממ"ים: מיפוי, מיצוב ומינוף.

זו הדרך שלנו לתפור עבורכם את החליפה העסקית-תקשורתית ההולמת את מידותיכם. בואו קצת נרחיב על כל מ"מ בנפרד

מיפוי

נערוך תחקיר מקיף ויסודי בשני ערוצים: העסק שלכם והמתחרים שלכם.
המטרה : מיפוי העסק שלכם ובידולו מאחרים, הגדרת קהל היעד הצרכים שלכם
וגיבוש תפיסה תקשורתית שתביא למינוף ולהצלחת המותג.

מיצוב

נתמקד בפיתוח המוניטין שלכם כמותג, בהתאם לחזון העסקי שעומד מאחוריו.
נגבש אסטרטגיה תקשורתית, נקבע מסרים למיצוב אופטימלי תוך התאמתם לקהל ממוקד.

מינוף

נגביר ונמנף את הנוכחות שלכם בתקשורת. ניזום אייטמים ונפיץ במדיה. במילים אחרות: אתם תמשיכו לעשות את הדברים הטובים שאתם עושים, ואנחנו נדאג ליידע בכך את אמצעי התקשורת. כך גם נוציא את הסיפורים שמאחורי המותג וניזום ידיעות תקשורתיות שמעצימות ומחזקות את הארגון בתודעה הציבורית.  נבחר ונחדד את המסרים ונכין אותכם להופעות בתקשורת. בעזרת גוגל אנליטיקס נמדוד את האפקטיביות של החשיפה.

יחסי ציבור

במסלול ריטיינר

המסלול ללקוחות שרוצים:

יחסי ציבור

במסלול על בסיס הצלחה

המסלול ללקוחות שרוצים:

מה אומרים עלינו?

מה היתרון העסקי שלכם?

תנו לנו לגלות אותו, לארוז אותו, להבליט
אותו ולחשוף אותו בתקשורת. בואו נדבר

דילוג לתוכן