מהי תקשורת שיווקית משולבת וכיצד היא יכולה למנף את החשיפה לעסק שלך?


תקשורת שיווקית משולבת (IMC - Integrated Marketing Communications), משקפת גישה מקצועית מודרנית, ששמה דגש על יצירת מסרים שיווקים אחידים ומתואמים בכל ערוצי התקשורת מול הלקוח. המטרה: משיכת תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, המוצף במיידע שיווקי והגדלת האפקטיביות בהעברת המסרים אליו.

הכלים השיווקיים שמצויים בשימוש התקשורת המשולבת מהווים כל אחד בפני עצמו תחום פעילות נפרד בתהליך התקשורתי, ולכולם יחדיו תפקיד חשוב בבניית תדמיתה של החברה והעברת מסרים על הארגון. תפקידה של התקשורת השיווקית בסנכרון כל הגורמים הללו, תוך הקפדה כי ניהול השיח במידה נעשה ב"קול אחיד".

לאורך כל הדרך, מקבל הלקוח של VIPR ליווי מקצועי שיספק לו מענה רחב לכל צרכי הפרסום והיח"צ. למשל :

  • מיתוג
  • בניית אתר אינטרנט וקידומו במנועי חיפוש
  • קידום ברשתות חברתיות מובילות ורלוונטיות כמו פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם ופינטרסט
  • פרסום נקודתי
  • יחסי ציבור




יחסי ציבור לאנשים חושבים
054-5391801
iris@vipr.co.il